Home  |  Adres  |  Zoek

1065 JX Amsterdam
Routebeschrijving / Onze persberichten

Algemene vrijwilligers

Voor sommige activiteiten zijn incidenteel meer handjes nodig.

Wij willen een lijst opbouwen met mailadressen van enthousiaste en actieve ouders die we kunnen benaderen om op die bewuste datum een handje te helpen. Hoe meer mensen we op deze lijst hebben, hoe makkelijker en vaker we de activiteiten kunnen organiseren.

Soort werkzaamheden:
Dit kan variëren van meehelpen met de communicatie naar andere ouders toe, als ondersteunen van docenten, ondersteunen van workshops en knutselenmiddagen tot aan het opruimen van de kantine. Als je denkt dat jouw expertise of kennis (door hobby of werk) handig is voor de Chinese school, dan is jouw betrokkenheid als vrijwilliger ook heel welkom. Wanneer je wilt helpen om flyers en andere Ouderraad communicatie in het Chinees uit te schrijven, dan is de Ouderraad zeker op zoek naar jou! De Ouderraad wil namelijk ook de Chinees sprekende ouders bereiken.

Hoeveel tijd ben je kwijt:
Is grotendeels afhankelijk van het soort activiteit, van te voren wordt bekend gemaakt hoeveel tijd dit ongeveer gaat kosten.

Wil je je aanmelden als vrijwilliger? Stuur een mail met je naam, klas van je kind(eren) en waar je interesse van betrokkenheid naar uit gaat:
ouders@fayinschool.nl